20080105

artık ajanda

burda çok şey yazıyordu ama olduğumun dışında davranamadım hiç, bu beni mutlu edebilme potansiyelinde olsa da,rahatlatmayı kendine bir borç bilse de.
o yüzden okuyan kimse burda sadece çok fazla şey yazılı olduğunu bilsin.
hatta ben de her baktığımda olmuş olanın aksine yeterince boşluk ve yazılmışların izini göreyim.bu daha iyi.
yani bir nevi vandalistlerin yaptığı gibi ben de burdaki tarihe,tarihi eserime onu mahvetmek pahasına I WAS HERE ya da PUDRA WAS HERE yazıyorum.Olmadı türkçe de davranırız;

''Ben tüm söylemem gereken ama söylemem gerektiğine inandıklarımın izini burda bırakıyorum böylece sadece görmek isteyen gözlerimle bakmayı kabul ettiğim zaman görebileceğim kelimelerim oluyor.işine geleni görmeye sevdalı gözlerimin hayatının bir anında günde 2 defa doğruyu gösteren yanlış saat misali bana faydalı olmasını umuyorum yani.''

2 yorum:

Detharmonic dedi ki...

O noktayıda ben koyuyorum.

pk. dedi ki...

ben okudum. hatta içim bi acayip olaraktan okudum yani, şimdi en okudun diye sorsan tek kelimesini söyleyemesem de, hissetmiştim. heralde çok uykum vardı.

o yüzden;
bi dilek tut kendineeee!
*çalışmaya çalışaraktan tıttırmış bünyenin durup dururken sertap erener ithaf edebilmesi gibi mesela*