20080104

eureka

nuit says:
ben çok da hüzünlü bir insan değilim aslında
nuit says:
yani bunlar aslında şehirlerin özünde olanı tespitim ya da tasdikim ama ne bileyim
nuit says:
bazen de bu kadar manalı oluşlarını sorgulamak yorucu geliyor
x says:
xxxxxxxxx
nuit says:
evet bundan nefret ediyorum
nuit says:
yani sonrasında alışıyor insan
nuit says:
her şeyi anlamlandırıyor
nuit says:
hatta şeyde anlam arıyor
x says:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

nuit says:
çok da öyle değil ama
nuit says:
mesela ben lisede edebiyat derslerinde hep metinde anlatılmak isteneni bulma konusunda en farklı cevabı verendim
nuit says:
bazı bazı da en uzak anlamı bulan olurdum
nuit says:
yani buna alışınca saçma olanda bile mantıklı bir şey aramaya çalışıp yoruluyorsun
nuit says:
her halta anlam verip kimisinin haketmediği önemi ona bahşediyorsun
nuit says:
zamanını ve beynini veriyorsun
nuit says:
bu noktada uygulamada olmasa da düşünsel anlamda her şeyin bir manası vardır diyerek onu beyninde anlamlı kılarak bir şekilde pollyannacılık yapıyorsun
nuit says:
halbuki hayır, bu çok anlamsız
x says:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
nuit says:
büyük bir lüks ya
nuit says:
bir insanın zamanını çalmak çok büyük suçmuş
nuit says:
maddi bir karşılığı bile yokmuş
nuit says:
ama sen bunu kendine yapıyorsun hem de bilerek isteyerek
x says:
haklısın...



durumumu tam anlamıyla tarifleyebildiğim an bu andır.
and i hope you feel the same diye otomatik tamamladı benim beyin neyse.

0 yorum: