20080419

David Bowie /Bring Me The Disco King (Lohner Mix)

4 yorum:

incesticide dedi ki...

bu adama hastayım nirvananın the man who sold the world'la alakası varda ondan bi de placeboyla dünyanın en bunalım intihar şarkılarından without you i'm nothing'i seslendirdiği için bi de kurt cobainin bu adamı dinlemeyi sevdiği için böyle bişey varmı yoksa benmi sallıyom :p

incesticide dedi ki...

siyah beyaz seyler cok güzelmis yaa

pudra dedi ki...

youtubeda bu derlemenin eski korku filmlerden olduğu yazıyor

incesticide dedi ki...

evet yaaa ben bunu izlemistim gercekten tv'de rastlamıstım sen böyle diyince hatırladım