20080412

mim-ii

ve şimdi sıra Priss hanım kızımda ,öncelikle kendisine yollamam gerekeni tabletlere yazdığımı rötarın bu nedenle olduğunu belirtir ,gördüğü yerde monte edeceği kazığı yağlamasını naçizane önerir soteden de özürümü dilerim.
sonracıma mim olayına devam ediyorum;

*Değer verdiğim 3 ünlü hanımteyzeler kimler?

* Tori Amos:


bir insanın bakışlarından muzurluk ve sürprizlere alışın mesajı,sesinden huzur,davranışlarından da enerji nasıl yayılır ya da bunları senkronize olarak nasıl yapabilir ,artistik puanlamalarımızda en yüksek puanı nasıl alır ? sorularını sürekli sormama neden olan bir kadındır.
evet olmak isterdim.
diğispireğşığıstiğiningsss.

**Ella Fitzgerald

Kendisi hala bünyemde ne türden etkisi olduğunu kestiremediğim kadınlardan,kulağa damlatılan cıvanın ölüme sebebiyeti kadar belirsiz,sessiz ama ölümcül.

***Aslında üçüncü yok gibi ya da şu kafa ile hatırlayamıyorum,belki de hiç sıralamaya yeltenmedim ama yek olarak algılayıp;
Guerilla Girls demek istiyorum.Kadim arkadaşım Eris vasıtası ile hayatıma giren bu kadınlar ile alakalı olarak pek yakın zamanda elbette etraflıca yazılarım da olacak.


mimlemek için de

PuCCa
Kabak Meltemi
Tavlanov
Buzcevheri
ve
Ortega
kişilerini seçiyorum.

öpüyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Mimici buzcevheri, en kısa zamanda mimecektir.

www.buzcevheri.com