20090402

potpuri bahar havası

-blog tracker beni mersinde algılıyor.

-salı günü gerçekten çok büyük sıçmanın eşiğindeydim ve ciddi manada pes etmiştim ama ne oldu kaderim bir u dönüşü yaptı.bu bağlamda çok şanslı olduğumu belirtmeliyim.

-kendimden hiç bir zaman emin olamadığım için otomatik tamamlama sepetimde çok şık bir sonuç oluyor

-insanların birbirini öldürme isteğinin tavana vurduğu yerlerden biri de toplu taşıma araçları.

-en garip aileye sahip olduğumu iddia edebilirim.

-kısıtlı vaktim varken zamanı harcama ve yetiştirme şansımı skme konusunda çok bonkör oluyorum

-konuşurken kekelemeyi anlayabiliyorum ama yazarken neden kekeler bir insan hatta konuşurken neden kekelemez de yazarken kekeler benicio del toro aksanı ile veğiz di backspace button

-osmanlı tokadı bir insan olsaydı adı louis-ferdinand céline olurdu.

-çok gerginsem eskiz yiyorum

-düşünelim çok geç yatıyorum çok erken kalkmak durumunda oluyorum çok kahve içme durumum oluyor saatlerce bilgisayar başında kalmak durumundayım kahvaltı huyum yoktur evdeysem nadiren karnım acıkır yemek yemeyi unuttuğum olur aç karına yola çıkarım sürekli bir koşuşturma modum vardır çok çay içerim sağlıklı beslenme durumları bende yoktur yürümek ya da koşmak ve hatta telaş etmek haricinde spor barındırmıyorum bünyemde.

-samsung marka telefonların şarjı bitmeye yakınken şarjını çok kısa sürede bitirmesine yetecek kadar etkili kafa sken şarj bitiyor alarmları var allah belasını versin

-sigara içmek vakit geçirmek konusunda cidden terapi gibi bir şey birini mi bekliyorsun? yak bir sigara onu içmeye odaklandığın için nerden baksan 5 dakika geçiyor insanı bir çok ortamda meşgul edebilen başarılı ,mesela sigara ya da alkol almayan birinin ikisinin de tüketildiği ortamda olması biraz ona işkence. o insanların eli de ağzı da beyni de meşgul oluyor o büyük es anlarında sen ise elinde kazma sapı tutar gibi bekliyorsun bön bön.

-kertenkele gibi kayalara tutunup hareketsiz kalmak suretiyle ısınmak istiyorum

-tüm zamanların en çok joe hisaishi dinleyen hayvanlarından biri benim artık last fmde

-bazen çok fazla sarışın zeka sahibi oluyorum ki bunla alakalı olayları zaten anlatıcam

0 yorum: