20090425



şunu yapmaya gidiyorum yakın zamanda.

11 yorum:

voodoo girl dedi ki...

yaaaaa

stickman dedi ki...

photoshopta yaparız, niye yorcan kendini.

pudra dedi ki...

böyle konularda işgüzar olmak lazım:)

berraque dedi ki...

jösvi haset falan

pudra dedi ki...

hayatımda ilk defa görgüsüzlük yapıyorum.çok heyecanlıyım

Buro dedi ki...

o görgüsüzlüğü ben de yaparım da, şu pozu yapma rica ederim.

alışkanlık yapıyormuş, bunu yapan 2 gün sonra güneş parmaklarının arasında/avcunun içinde temalı pozlar veriyormuş

pudra dedi ki...

bir an düşündüm döndükten sondra durup dururken böyle şeyler yaptığımı ahahahah

Ayşegül dedi ki...

kihkih =) bende!

Gökhan Yıldız dedi ki...

yalnız, bu fotoğrafı çekene helal olsun!

La Santa Roja dedi ki...

Fotoğraf harikaymış hakkaten :D
Ben de istiyorum gitmek ben de ben de.

pudra dedi ki...

yapamadım
ama venedik san marco meydanında yeltendik biraz.