20090925

heads you live, tails you die

çok alakasız şeyleri beğenme ltd şti sahibi olduğumdan kelli mazur görülmek hevesinde oldum. çok siktiriboktan filmler izliyorum ve onların çok alakasız noktalarına aşık olabiliyorum. bu parça ve görüntüler domino adlı filmden.keira oynuyor.neyse efendim çok beğenilmedi bu film ama ben gerçek domino harvey'imizin söylediği sizin de şu an dinlediğinizi düşündüğünüz parça ve hatta onun introsuna kendimi kaptırdım.özellikle filmin girişinde ''heads you live,tails you die'' deyişlerin denk geldiği noktalar daha da saplanmamda etkendir.neyse bazı bazı heads you live tails you die diyerek geçiriyorum günlerimi.benim bayıldığım her filmde olduğu gibi ''bu ne lan'' diyeni çok olacaktır ama madem ardiye bulunsun yakınımda bir yerlerde.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

soundtrack sevici.