20090906

yüksek dayanımlı beton

beton çeşitleri vardır ve yüksek dayanımlı beton her türlü duruma karşı en yüksek dayanımı göstermeye muktedir olandır.ket vurabilen set çekebilen.elastik deformasyonu yüksektir.plastik deformasyona zor geçer ama bilindiği gibi anlamından da anlaşılacağı üzere plastik deformasyona geçişinin dönüşü yoktur.
ben diyeyim direnmek sen de umursamamak.

ben diyeyim hislenmeye müsait ama uygun şartları bekleyen çelik sen de ''painless steel'' / hislenmeyen çelik.
nihayetinin böyle olacağını bile bile empati yapmak , bir kaç adım sonrasını düşünmek beyin yakmak bir yere vardıramıyor insanları 3. tekilli mevzu bahislerde özellikle.

nihat beyanın gizlice göz gezdirdiği bir metin üzerinde her harfiyle beraber yemin olması gerektiği için dile getirelim.empatinin fazlası göte girer.
fazlası seni kabız yapar.

kimse bizi acıtamaz çünkü biz yıldızlardan yapıldık balonunun söndüğü(hayır patlamadığı) bir basınçta şahsına düşen aslında ''ben böyle güzelim falan filan '' diyebilmek ve ''benim kendimle ufak bir sorunum var'' ile tamamlamaktır.
sonrası ingilizce feat. türkçe geliyor.

you dont know değil you must not want to know who i am.

0 yorum: