20100724

1/2 sansür detayı

sansür nazarımda görmeyi engellemek ya da görmeyi şekillendirmektir böyle bakıp devam edersek bir insana dair önyargılarımız ya da düşüncelerimiz varsa ve bunlar onun davranışlarının anlattıklarından bağımsız ya da onlardan devşirilmiş şekildelerse kişiye , onu algılamana ve en önemlisi kendine sansür uygulamaktasın.zor olanı nazarında +18 olan bir insan davranışına bile katlanabilmektir belki böylece kimse gözlerini zorla açmak durumunda kalmaz.
sana göre tehlikeli olanla yüzleşmek zordur biliyoruz ya da bilmiyoruz ama hissediyoruz ancak bunu kendi sansür kriterlerini devreye sokarak öteleyemiyorsun. er geç bir açık bulunuyor ve sen genelde en zayıf olduğun anda rahatsız olacağını hissettiğin o duruma maruz kalmışken buluyorsun kendini. ayrıca maske olarak adlandırdığınız kişinin kendini farklı sunması gerçeği vardır ki ona da bir çeşit sansür diyebiliriz.

genellikle uygulayamadığım halde önermekten kendimi alamayacağımı belirtir ben yaptım sen yapma derim.

4 yorum:

katrasa dedi ki...

seni anlamak için 40 fırın ekmek yedim, bok çuvalına döndüm. Acı bana kontör at, iyi günler.

pudra dedi ki...

mideni çalıştıracak şeyler yazayım biraz ya da bağırsak sistemini:)
ayrıca sen çalışan adamsın sen kontör yolla. azıcık insaflı ol

katrasa dedi ki...

+18 yaz her türlü zayıflarım, he bir de işe gir artık!

pudra dedi ki...

işsizlikten zengin kocaya hızlı geçiş yapmak niyetindeyim.
helvanı yerim inşallah senin vari bir işe gir de maaşını yerim mesajı gördüm orda.neyse benden çay sana da oralet diyeceğim günler yakındır