20071031

büyük beyin çalışıyor

verdiğiniz geçici rahatlık için teşekkür etmelerde inecek var demeleri kendime borç biliyorum
büyük beyin nedir bilmiyorum esasında tamamen salladım hani şöyle atraksiyonel-ki bu da diferansiyel kastırasyonundadır- bir başlık olsun şehire bir film gelsin, bir güzel orman ya da roman olsun(bu noktada HİÇ EMİN OLAMADIĞIMI UTANARAK bildiriyorum) yazılarla,iklim değişsin akdeniz olsun

bu aklın sifonu yok mudur?
yangın çıkışı?
üflenebilir bir sur'ü?
düşünsel sağaltmayı sağlayan bir cımbız?

zihni sinir soyut ve manevi icatlar yapın
beyinleriniz çalışsınız ,çalışmasında düetisyen olan bedeninizin dengesi için beyincik fazladan mesai yapsın ve ben de bir şekilde huzura ereyim.
çok mu şey istiyorum?
günler geçiyor ve ben hala aynı yerdeyim,artık üflensin bu kıyametimin sur'ü ve huzura ereyim,öleceksem öleyim olmadı anka kuşu kontenjanında küllerimden doğayım,önümüzdeki senelere rezerv olarak kendimi doğurayım.

0 yorum: