20071030

mal ederek maloluş

zamanın bu kadar hızlı geçmesinden rahatsız oluyorum,itiraz etmek istiyorum ama genel-geç-irerek geçen-er bir düzen için sezon sonu indirimden ömür boyu an-t-laşma yapmış olduğumu hatırlıyorum.Bir şekilde gizli sıcak gibi gizli sinir yapıyorum ama bunun herhangi bir hedefi olamıyor ve 'böyle mi olacaktı' dizi giriş gelişme sonuç şarkısını söylerken buluyorum kendimi.Daha sonra seni seçtim bilinçaltım diyerek onu düşünsel bir x-ray'e sokuyorum baştan aşağı röntgenliyorum.işin can sıkıcı kısmı burda başlıyor kim sever ki rahatsız olduğu ölümcül bazı durumların esasında tamamen o-merkez olduğunu idrak etmeyi.
bazen zamanı yavaşlatmaya çalışıyorum sonra sesler büyüyor,tepkiler avamlaşıyor hatta yavaşlatılan seslerin garipleşmesi gibi şeyle roluyor ,normal olan da na-normal geliyor.Böylece bir şeyleri toparlamaya çalışırken daha da dağıtmış oluyorum.Bilincin belli yerlerinden oh rahatla ya da pollyanna noktaları olmalı ve bir tatlı huzur almaya geldim diyerek oraları ziyaret edip aklı rahatlatmalı onun gazını almalı.olmadı gandalf amcanın asası gibi düşünsel bir cımbızımız olsa ,düşüncelerimizi sağaltsak en tehlikeli olabilecekleri ya da en önemsiz olanları bir şekilde çekip alabilsek bir depoda saklayabilsek.Gün benim günüm haydarinna denilen anlarda kendi kendilerine voltron olabilseler,o kötü rezervler voltron'ın başı olsa falan filan.
tamamen aklıma gelen cümlelerin konu ile en küçük alakasından yola çıkarak bir şekilde aklımda zamanın iç çamaşırlarını parçalayıp onun bana ait kısmına tecavüz ediyor oluşumu somutlaştırdım böylece ondan köy mü olur kasaba mı bunu çaktırmadan gözlemlemeye yeltendim ve belki de biraz da olsa yer açıldı beynimde.
olmadı her şekilde zaten sotede bekleyen bir adet günlerimin yıllarımın anlam ve önemini belirten,anlamlarını belleyen şarkım hazır
özkan uğur/olduramadım
ol-du-ra-ma-dım
azözhasvipvibdipnot:her bir cümlenin sonunda otomatik tamamlama ya da şartlı refleks vasıtası ile nokta olduğunu düşünürseniz hayat sizin için de bayram olur.
bkz:ben yaptım oldu
bkz:postmodern bahaneler.

0 yorum: