20071025

Virgül-lü-ye dair

Tamam tamam tamam kabul ediyorum
Virgül-lü ile aramda tensel uyuşmazlık var. Çünkü bir çok durumda anlaşılmayı sağlıyor,tıkanıklığı önlüyor önlemeyi geçtim siz anlamak istemiyor olsanız bile sizin zorla anlamanızı mümkün kılıyor.
Bu kadar da olmaz ki ama değil mi?
Beni tetikleyen duruma geçiyorum, bir önceki yazımda bir adet kenar mahalle gülü olan virgül satır başına konuşlanmış.
Siler misin? sabaha mı bırakırsın?
Neyse ben sabaha bırakmaya karar verdim.
Neden virgüllü dersen güllü dallı basmalı şeyleri sevemiyorum-bu kalıp özlem tekinden ç-alıntıdır-avam geliyor işte adamım.
Görüyorum ki yazma konusunda şaftı itina ile dağıtıyorum, bu virgüle dair giydirirken evdeki nokta ve dilbilgisinden olmaya başladım.o zaman gideyim kendimden çok nefret et-tir-meden.

0 yorum: