20071025

yarı zamanlı homo-erectus

İnsan soyunda enteresan bir azgınlık var .En azından bundan eminim. Bu kadar babadan oğula geçirerek geçiş konusunda inatçı bir başka özellik daha görmedim desem yeridir.Şimdi tabi burdan nereye doğru yelken açacağım da muallak -en azından size göre-. O zaman ben ışık hızıyla konuma konumlanayım.
Neyse saatlerdir blog-k olayına kanalize olmuş durumdayım ve kişilerin sahifelerine bakıyorum ve sahifeden sahife beğenmeye yeltenen ben, en sonunda kendi sayfa rengime tu kaka derken kendimi buluyorum.
-Mutfakta biri mi var?
Neyse, ilerleyin bayan düşünce , bay parmaklar ve her bir uzvum falanım filanım, sağ gösterip sol çakanım
Bu çok sıkıcı çünkü sayfa rengine baktıkça kendimi geyik yapamayacakmış gibi hissediyorum , içime bir karanlık çöküyor, sezon sonu indirimden bir adet karabasan almış gibi hissediyorum.Tamam evet çok kararsız ya da doyumsuz insan da olabilirim hatta bu saçma sapan duruma dair kelamlardan babil kulesi de yapmaya yelteniyor olabiliyorum ama şimdi yumurtlayacağım zihni sinir dijital icat talebimi de dikkate almalısınız ey kadın ,erkek,kız,kızan vs vs
Ruh halime göre değişen sayfa rengi istiyorum hatta sayfa düzenim de değişsin.Bir gün dekonstrüktüvist olsun diğer gün sibel can minimalisti olsun
Ve geçinip gidelim
Çok şey istiyorsam lütfen yüzyüze görüşelim.

0 yorum: