20071115

.

hayatının içine sıçan bir insan olarak neden 'bulmak istediğiniz gibi bırakın' uyarısına uygun şekilde davranmıyorum bilemiyorum.
halbuki bu gibi konularda çok hassas bir insanım.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

beni öldürecek insanlar arıyorum ve ciddiyim.



---------------------------------------------------------------------------------------------------

i against i kadrosundan benliklerim arası savaşta şu an yazan kişi olan ben yenilmiş durumdayım.
acaba pollyanna bayiliğim varmış gibi takılıp allahtan yabancıya gitmedi zafer diye sevinsem kendimi kandırabilir miyim?

sanmıyorum

-------------------------------------------------------------------------------------------------
this is now
just forget the past diyor j.j.j.

geçmişe bakamıyorum çünkü acı verecek kadar özlüyorum
yine bakamıyorum çünkü devamında acı verecek kadar kötüyü hatırlıyorum
bugüne bakamıyorum çünkü geçmişin sopası rahat durmuyor
yine bugüne bakamıyorum çünkü geleceğe sarkan geçmiş/şimdi zincirlemem var.bakmaktan korkuyorum
geleceğe gözlerimi çevirdiğim an zaten nefesim kesiliyor.
sonrasını hatırlamıyorum
bir insan acaba her bir zaman kipinde nasıl bu kadar çuvallyabilir?

işte bunu düşünüyorum sürekli.

1 yorum:

tarkan ikizler dedi ki...

bir fırsatın var, bir şekilde "var" olmuşsun artık bunu yaşamak zorundayız. geçmişi ve geleceği bırak şimdiye odaklan eğer bunu iyi becerebilirsen "geçmiş" yerini alacak ve "gelecek" kendiliğinden kurulacak...

ve ciddisin diye söylüyorum, kendini birilerine öldürtmeye kalkma çünkü o birileri de kendini öldürtecek adam arıyorsa eğer bunu bir fırsat ve bahane bilip gelip tam önünde intihar edebilir. sanırım bu, şu andaki durumundan daha kötü yapar her şeyi...