20071114

breaking glass hatta j.j.j.

çok fazla şarkı var aklımda.o kada rçok ki durumlarımı onlarla etiketlemeye çalışırken birbirleriyle çakışıyorlar.sistemde hata yaratıyorlar
bir de onlara kafa yormalarda indirir misin beni evladım diyorum şöföre.
belki de önümde öyle beter günler var ki ben o gibi durumlarda eşşek eforu gösterip heba olacağımı bilmediğim halde bilinaçltım bildiği, olmadı altıncı hissim hissettiği için bu gibi yayış görünümlü fetretteyim.
ben de bilirim bana da lo lo lo yaparsın artık demeyi
ya da o da seviyor bu da seviyor
vs vs demeyi
ama işte serde ödünç altığımız 40x zoom etkili gözlerle içe dönüp irdelemek var be canım.

canım derken bu hitabeti de göğe saldım gaz misali.bulan bana geri getirsin.

öpüyorum kokulu kokulu,ne de olsa hayatımın çok az oranında tam gaz ciddiyet timsali olabildim.

0 yorum: