20071109

hayatın kaynağı,gerçeği hatta the fountainhead de derim.


Günlerden bir gün zamanın padişahı İstanbuldaki ermiş amcalardan bahis açıldığında çok methedilen Laleli Baba adlı kişiyle görüşmek istemiş.Görüşmeden çok memnun kalan padişah sonunda 'peki Laleli Baba, bana son olarak söyleyebileceğin hayatın özü olabilecek bir şey var mı?' demiş, o da 'hayattaki en önemli şey def-i hacetini sorunsuz yapabilmektir.' demiş. Bu cevabı son derece yadırgayan padişah bir şekilde hayal kırıklığına uğramış.
sonra günler geçmiş ve padişah kabız olmuş.derdine hiçbir hekim derman olamamış ve Laleli Baba'nın onu görmesini istemiş.
Laleli Baba gelmiş ve
-çözümün olurum ancak bana ne vaadediyorsun? demiş
padişah da
-adına cami yaptırırım demiş
Laleli Baba
-daha başka? demiş
padişah;
-bir semte adını veririm demiş
Laleli Baba cevap olarak
-daha başka? demiş
Padişah da son çare olarak
-tahtımı vererim demiş
bunun üstüne Laleli Baba şöyle demiş;
-bir boka değişilen tahtı ben ne yapayım

tamam tamam konuya geçiyorum
gerçekten dünyadaki en güzel şeydir def-i hacetinizi rahatça yapabilmeniz.kabız olmak bildiğiniz gibi çok acı bir şeydir.
hatta toksik şoka bile neden olabilir bu gibi şeyler.
bunun bir de soyut olanları var yani fiziksel değil duygusal,ruhsal kabız
işte onlar daha da beter.
bu görselle alakalı olarak ise şunu söyleyebiliyorum baktıkça içime bir huzur döşeniyor.
ya sizin?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

yemede yanında yat
dedikleri yer burası mı ?
allah düşmanım başından eksik etmesin kabızlığı
bu laftan sonra dost sayımda inanılmaz bir artış gözlemlenebilir.
pis ve zor bir durum
yalnız işin garip yanı bayanlar tuvaletinde erkek ayakkabası ile bir bayanmı takılıyor. (ikinci kapı)

pudra dedi ki...

yalnız o topuklu bir ayakkabı farkındaysanız:)
baya baya topuklu bir ayakkabı
bizim erkeklerin giydiği yumurta topuk ayakkabılara benzese belki derdim:)

kabızlık gerçekten çok jeopolitik bir şey-böyle de zorla anlamlandırırım-

Adsız dedi ki...

benim halen umudum var bir dışarı çıksın ...

pudra dedi ki...

kendini sakladığı kadar değerleniyor zaten bu bağlamda gayet jeopolitik.