20071204

akma kokma sınırı

sabırlı olmayı değil olamadığım halde sabırlı olmaya çalışmayı ya da sabırlı oldurulmaya çalışmayı sevmiyorum.

neden beklemeli
neden tolerans aralıkları arasında olmayan bir istismara tahammül edilmeli ya da tahammül ediyormuş playback'i yapmalı ama aslında öyle olmadığını ifşa eden parmaklara bakarak düşünsel boyutta gizli siniri yaşamaya mahkum edilmeli?
evet birileri böyle zamanlarda geliyor beyninize bir adet f tipi kuruyor gidiyor
hareket ve hakaret alanınız kısıtlı
şöyle yayıla yayıla tuvalet sefanız yani kişinin ya da durumun içine SIÇMA durumunuz olamıyor.
volta atamıyorsunuz çünkü sinirli değilmiş gibisinden bir ifadeniz olmalı.
velhasılkelam
sabrettiğimi gördüm canım sıkıldı,sabrettiğim anların bana potansiyel ülser adayı olma konusunda yardım ve yataklık yaptığını gördüm daha bir canım sıkıldı,
üstüne üstlük bunların sebebinin yine yine yine ben olduğunu idrak etmek zorunda kaldım işte buna çok daha fazla canım sıkıldı.
bakalım bilmem kaç zaman sonra bugünleri hatırlayıp evvel zamandaki günlerimi hatırlayışlarımdaki hissiyatlara eşitlenme ve uyumun zirvesinde fink atma imkanım olacak mı?

bir tümörüm olursa adını sabır koyabilirim.

0 yorum: