20071226

m-imleç

evet ziyadesiyle rötarlı bir şekilde çok sevgili Buzcevheri arkadaşımın mimlemesini görüp arttırıyorum.
mimleme olayı galiba yakın zamanda çıktı ya da ben yeni haberdar oldum bir şekilde keyifli bir şey ama önce mimlediğiniz kişinin mimlendiğini idrak etmesi durumu var o kısımda artık dumanla mı haberleşirsiniz,adını göğe mi yansıtırsınız bilemiyorum.

Cevaplanacak Sorular:

1-Blog yazmaya ilk defa nasıl başladım?

2-Blog yazılarımın konusu belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum? Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?

3-Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum?

4-Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?

5-Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceğim?

bunlarmış.

Şimdi vakit kaybetmeden cevaplayıp topu keyifle başkalarına atmaya hazırlanıyorum:)

1) Blog yazmaya esasında neredeyse 1.5 sene önce başladım ancak herhangi bir blog servisini kullanarak yazmaya ise Ekim ayında başladım.

2)Son derece rastgele ve son derece amatörce yazıyorum.Esasında amatör kullanımı anlamını karşılamayacak bir beceriksizlikle yazıyorum.Günlük olmasın ama bir şekilde benle alakalı olsun tavrının hakim olduğu gel-giti bol olan yazılar.

3)Herhangi bir şeyden feragat etmiyorum çünkü zaten estiği saniye yazıyorum,olmadı not alıyorum sonra yazıyorum.

4)Blog yazmanın amacı kendini ifade etmektir bir şekilde kim ya da nerde olduğunu bilmediğiniz kişilerden sizinle benzer olanlara temas edebilmektir ama bunu populer bir kaygı ve blograzzi'de gördüğümüz gibi saçmasapan şekilde yapılmasını da saçma ve gereksiz buluyorum.Bu bağlamda ara ara populer kaygımın kurbanı olmama ramak kalıyor olsa da kendimi toplayıp düzensizliğimin içindeki düzene geri dönüyorum.

5)Bilemiyorum ancak tek bir blogla yazmayı ne kadar sürdüreceğim konusunda kesin bir cevap verebilirim sadece.Birden fazla bloga bölünüp düşüncelerimi disipline edip böylece konuya göre araştırma yapıp kendimi geliştirmeyi hesaplıyorum 3 vakte kadar.


ve ben de mimlemek için kendime kafcamus , brandon ve özgürizm arkadaşlarımı seçiyorum.
umarım tez zamanda görürler de mimleme olayı bir anlam bulur.

0 yorum: