20071201

Hayvan Çiftliği Reloaded

'All animals are equal, but some animals are more equal than others''
diyor George Orwell.
Sonra bu görsele bakıyorum some animals kısmını karşılayan kısımdaki domuz ile insanın evrimleşmiş hali olan domuz arasındaki 7 farkı bulamamaya çalışıyorum.
Nitekim bulamıyorum da.

Bir arkadaş hepimizin cinsiyetsizleştiğini söylemişti bana göre bunun sonu fiili hayvanlığımızın resmen ve fiziksel olarak ,şu hep tenkit ettiğimiz domuz hayvanına dönüşmektir.

Ve bunun islam dini ile falanla filanla uzaktan yakından,sağdan soldan alakası yoktur.
Bir de bana göre insan doğal seleksiyonda galip gelen falan değildir.

Rakiplerin ve fillerin altındaki çimenler misali önemsiz görünen,dengeye elzem katkılar sağlayan diğer canlıların yok edilmesi ne derece doğal seleksiyonda galip gelmek olabilir ki?

Bu sadece kısa vadede öyle görünen kazanç,uzun vadede ise kayıptır.

Kaybımızın,başarısızlığımızın kutlamalarındayız bunu da kayıpları katmerleyerek yapmaktayız.
Özetle ne yapıyorsak bunun en iyisini yapıyoruz.
Yok etmenin,çuvallamanın,düşüşün,felakete sebebiyet vermenin.

Çok güzel organizmalarız biz,çok.

4 yorum:

La Ansia dedi ki...

Nolur domuz olmayalım. Bu sefer güzel bişi olalım, kuş'a balığa falan evrimleşelim bu sefer nolur

Unknown dedi ki...

domuzun tüketim çılgınlığının, tüm vakttini beymenlerde vakkolarda olmadı carfoure migros kipalarda daha da olmadı salı pazarında geçiren homo shopingusların evriminin son basamağı olduğunu iddia etmek yanlıştır. o bir önceki basamaktır tüketmenin bir araç olduğu nihai basamaktır. şimdi tüketmek amaçtır. tüketilen nesne ile birlikte insanında tükenmesidir. o yüzden elinde ki yemek paketi ile domuza fiili livata hazırlığı içinde gibi duran adama söyleyin sırasına geçsin ve domuzcuğu rahat bıraksın...

pudra dedi ki...

domuz>insan yani?
haha:)

pudra dedi ki...

@la ansia portakalda vitamine dönüşücez demek isterdim ama o bile mümkün olmayabilir yakın zamanda:)