20071201

Saatleri Ayarlama Enstitüsünde Şaibe Yaratmak İstiyorum

sezen aksu 'zaman sadece birazcık zaman' diyordu galiba,kalanı aşk şarkısı mıydı,ne anlatıyordu açıkçası ilgilenmiyorum.
buna baktığımda endirek şekilde muse/time is running out geliyor bir de nedense.
burda yapan kişi zamanın ne kadar depar atmayı seven olduğunu somut hale sokmuş gibi görünüyor.
hani şu bilmemkaçıncı olarak tamamlama şerefine bile nail olamadığım zamanla yarışma olayı,bilmemkaçıncı son derece geleneksel maratonu.
-i'll catch you later-ben seni daha sonra yakalarım,sana yetişirim-
ya da
-are you coming?-geliyor musun?
sorusunu yanıtsız bırakıp,duymayıp işimle-o da genelde kaygılanmak olur- zamanın benimle aynı noktada başlayıp, sürekli matematik derslerinde gözümüze sokulan çemberin etrafında 500 kere dönmüş olmasını görmek nasıl keyifli anlatamam

halbuki ben
-are you coming? kısmına
en ingiliz aksanı ile 'of course' demeyi çok isterdim.
hala da istiyorum Allah sizi inandırsın.
Açıkçası ben zamana yetişemediğimi görmek istemiyorum,onun koşusunda ayakları altında ezilen olmak burdan sabah uykusu gibi cazip görünüyor.
*

milenyum eklerler: görselin bulunduğu site budur

0 yorum: