20071231

&%/&^+&%(=)()=(=?)(?=)

kişisel sayfam olmasına rağmen ancak bir derece kişiselleştirebiliyorum ya işte bu beni biraz daha sinirlendiriyor.
sinirlenmek deyince,sinirlendiği zaman üşüyüp titreyen kaç kişi var?
ve tabii ki daha fazla yazmak da lazımdı ama ket deniyor buna işte olmadı set.
ama sansürsüz ancak şunu yazabilirim ,düşünmekten kabız oldum,düşünsel yönden kabız oldum.
Laleli Baba gel de bir sırtımı sıvazla,padişah gibi gözden çıkarılacak bir tahtım yok ama kişisel rahatsızlıklarımın çevreye kamusal rahatsızlık vermesine tanık olmaktan insanları kurtarmış olursun.
Her şeyin karşılığı madde olacak değil ya biraz da amme hizmeti yapmalı.

3 yorum:

Detharmonic dedi ki...

Amme fiil olsaydı olumsuzu ne olurdu?

pudra dedi ki...

ya ahahahahahaha

Detharmonic dedi ki...

kan topladı ondan böyleyim.
:P